Testu n"asturiano KT Tunstall

Vamos dexar un ratu a Israel y a la mecánica cuántica.

¿Qué se pue facer con una guitarra acústica, una pandereta y un pedal grabaora?

Pue facese esto. Esta ye la actuación de KT Tunstall na que debutó en televisión. Yo diría que armando el tacu (véanse les cares de la xente). Black Horse & The Cherry Tree.



Y equí otra que me presta abondo.



Y esti canciu pue ser que lu hayas sentío milenta veces perende, n'anuncios o lo que sea. Pero nun se pue negar que ye una canción perguapa... (esto ye una versión en direuto, vídeu pasteleru equí).




Como tolos músicos de cierta popularidá, nun se pue evitar del too un misquitín de comerciu, de negociu pop (véase la portada del Drastic Fantastic), pero tampoco se pué castigar a la xente por tener ésitu. Paezme que los sos discos son más que respetables, nun se dedica a enseñar carnuca con tol descaru (si te fai tilín... tampoco va poner careta), y de toes maneres... nestos vídeos non hai trampa nin cartón. Esta muyer sabe facer música (escríbela y tócala).

Y si te paez que esto ye un fraude, fai dalgo como el Black Horse & The Cherry Tree d'equí enriba.

2 comentarios:

Dígotelo yo dijo...

Esta muyer sí que podría cantar eso de: "sé cantar y sé baillar/ sé tocar la pandereta/ el que se case conmigo/ lleva música completa" jejeje

¡Gracies por compartir los vídeos!

Loki dijo...

KT es mucho amor. A veces nos olvidamos que entre lo "mainstream" hay gente de muchísimo talento.

Mi caso genérico para estas discusiones es John Mayer. Aquí el amigo, el solo, con una acustica, un estadio, tocando y cantando una canción que compuso con 24 años.