Testu n"asturiano Así morrió CNN+

Siempre digo que la realidá ye más interesante y tien más fuercia que la ficción, delles veces.

Nun pude ver si el final de CNN+ foi asina o non. Si estes imáxenes son de verdá lo que se vio pela tele, nun hai película nin guión que lo iguale.

Una cadena digna termina y vése engullía, al final, por un logotipu totalitariu, por una pesadilla recursiva, un pozu ensin fondu que se come a sí mesmu, interminable, mareante, hipnóticu.

Y quédame una sensación de derrota, como debieron de tener los franceses colos nazis desfilando, dueños de París.

3 comentarios:

Niña hechicera dijo...

Buenoooo,de lo malo tenemos el canal 24 hores de Gran Hermano (alpiste pa los pollos,que decimos en la verbena ingrata)
En fin....

(toy esperando contestación a cierto mail/invitación de esos que te sacan la vena acusica: "mamaaaá...esta neña...!!!"
je,je...
(di tú que sigo con la afonía,pero bueno ;)

Anónimo dijo...

Al final nun hai cuasi diferencies ente l'alienación progre y l'alienación casposa.
Siéntolo pola perda de puestos de trabayu, pero siendo coherentes col pensamientu qu'espardieron toos estos años, ye cosa del mercáu, ¿non?

Les víctimes que son tamién cómplices nun me espierten tantes simpatíes.

Salú.

Guti dijo...

Rose: de alpiste vamos servidos, sí... ¡Te contesto, que se me había pasao!

Anónimo: too ye relativo. Dicho d'otra manera: too depende de con qué compares.

Si compares la nuesa sociedá con una utopía anarquista, ye verdá que los progres y los casposos son básicamente lo mesmo. Son culpables de vivir con arreglu a un mundu determináu. Yo acúsome, tamién. Pero, por embargu, otros considérenme un idealista chifláu.

Según el to criteriu de comparanza, diríase que tolos que nun tean al marxen del mercáu y les empreses, tolos que nun lleven una vida alternativa y contestataria ensin matices, vienen a ser culpables de que los despidan, y nun mos dan pena.

Pero diferencies hailes en delles coses. Si nuna balanza pones, nun platu, a CNN+, y notru a Intereconomía, o a la TVE de los gobiernos d'Aznar, has ver diferencies. Y si pones a Gabilondo y a Carlos Dávila, o a Antonio San Juan y a Sánchez Dragó, o a Silvia Intxaurrondo y Curri Valenzuela... dalguna diferencia has ver, nun fastidies.

Esparder pensamientu ye una cosa, y dar información otra. Les dos xeres tienen parte común, siempre faes dalgo de les dos, pero... nuna tortiella nun ye lo mesmo un güevu entre trenta patates que una patata entre trenta güevos.