Testu n"asturiano Daylight Serenade

De la Wikipedia:

La serenata se tocaba por la tarde, al anochecer, muchas veces al aire libre, y hacía las delicias de las veladas en los jardines de los palacios de los aristócratas. Curiosamente el nombre no deriva de sera, que en italiano es «tarde», sino de sereno, «calmado» o «reposado». El origen de la serenata está en las baladas que los enamorados cantaban frente a las ventanas de la amada al atardecer.


Eso, eso. A eso diba yo.

Cuéstame abondo eso de facer cancios, ya lo dixe, pero el otru día salióme esto ensin esperalo. Y apuréme a apuntalo pa que nun se me escaeciera.

Así que grabelo de cualquier manera. Más que un canciu, ye una idega pa un canciu; equí nun hai más que el mismu tema tocáu dos veces seguíes, por si una salía meyor que otra :-) Con ruidu, y con el tempu mui mal axustáu. Lo dicho, ye un borraor.

Dempués de facela, fízome gracia poné-y esti títulu. Lo de "Daylight Serenade" Ye una broma col Moonlight Serenade de Glenn Miller, porque equí hai un patrón de tres notes un pocoñín semeyu al de Miller, que ye perconocíu. Pero la verdá ye que la de Miller nunca nun foi de les mis favorites, y nun m'alcordé d'ella hasta dempués de grabar la mía (subconsciente aparte). Con quien sí hai dalguna deuda ye con Wes Montgomery, al que-y birlé una frase.

Entós busqué eso de "serenata", y sí me abulta que ye el tipu de música que quiero facer munches veces: dalgo que puea escuchase serenamente al atapecer.

Agora, a ver si atopo tiempu pa escribila, arreglala un poco y tal, y volver a grabala un poco meyor. Grabáo'n Lamuño, guitarra Artcore AG75, amplificaor Ibanez GT40, grabao con Audacity.

Daylight Serenade [MP3, 1.129KB]

Esto me paez que ye una rueda un poco rara de 14 compases:

DMaj7 | Ebdim | Em7 | Fdim
DMaj7 | Gb7 | GMaj7 | %
DMaj7 | Dbm7b5 Gb7b9 | Bm7 | E9
A7 | A7#5

No hay comentarios: