Testu n"asturiano Gabilondo, otra vegada

Por Escolar entérome de que Iñaki Gabilondo dixo esto:

Yo estuve muchos años convencido de que había que dialogar con ETA. Apoyé todos los intentos y aproximaciones que se hicieron desde Suárez hasta González, hasta Aznar, hasta Zapatero. Pero, como todos ellos, estoy escarmentado y sin posibilidad alguna de recuperación. Los que decían que con ETA sólo había Policía y Justicia tenían razón. Los equivocados éramos nosotros. Para que quede claro: Aznar tenía razón y yo no. La solución de ETA está, pues, en la Policía, en los jueces, y sobre todo, en que la izquierda abertzale se ponga de pie y le diga a ETA que abandone definitivamente las armas. Sólo después podremos hablar de detalles técnicos y entonces el Estado podrá ser incluso generoso.


Ablucante. Increíble.

De mano, nun toi d'alcuerdu con Gabilondo, nin de lloñe. Pero eso ye lo de menos.

La prósima vez que daquién ponga verde a esti home, quiero que me diga otru exemplu de periodista que faiga daqué semeyo.

Lo dicho: yo cuido que nun tien razón. Pero quítome'l sombreru.

Nun son desactamente disculpes, pero ye almitir un erru, d'una manera que tien que puntuar. Asina que'l marcaor queda:

Zapatero 3, Iñaki Gabilondo 2, Rajoy 1, Ana Mato 1, Fernando Sánchez-Dragó 1, Juande Ramos 1, Juan Fernando López Aguilar 1, Juan José Ibarretxe 1.

No hay comentarios: