Testu n"asturiano Ligu, el mi amigu

Esti d'estes semeyes tan males ye Ligu. Merquélu nel Lidl, y ye un bonsai. Ye un milagru que ya lleve unes selmanes conmigo y nun tea muertu.

Ye d'una ufierta de bonsais baratos, y nun ponía nin la especie nin instrucciones ni ná. Mirando perehí paez que ye un ligustrum o aligustre, y anque nun toi xuru, préstame'l nome de Ligu.


Púnxeme a lleer cómo tenía que regalu, y la xente diz que'l agua'l grifu nun ye bona pol cloru. Hai xente que lo dexa reposar pa que marche el cloru, pero tamién dicen que nun ye bona, porque tien sales minerales que nun marchen y acumúlense na tierra. Paez que con agua de botella, pero hai xente que diz que tampoco, porque tamién tien sales. L'agua de lluvia... bueno, pero la del principiu dicen que llimpia l'aire y pue tener impureces, o incluso ser ácida.

Visto lo visto, yo riégolu con agua'l grifu tal cual. Que se curta, que ye un árbol, non un feríu na UXI.

Ya veremos cuánto dura.

4 comentarios:

Rumbonín dijo...

Cagonmimanto!!!!
Pues si que ye repunante el arbolín!!!
¡Muy bien fecho!¡Agua del grifo!
¡Que sepa lo que ye la vida!

Esto recuerdame el viejo chiste que contaba Luigi:

-Papá, papá,¿Cómprasme una enciclopedia?
-¡Venga!¡Andando como todo el mundo!

Un abrazo:)

Castrillo dijo...

Espero que te dure más que el ultimo que tenías en Mieres.. Aún sirve a mis guerreros de plomo como lugar de culto...

Un abrazo Chuti!

Anónimo dijo...

A ver si te dura más que el mio, porque al mes ya estaba pocho y a los dos meses se fue al cielo de los bonsais.

Y si, lo del agua es una lata, asi que yo acabe igual que tu: del grifo pero no directamente (tenia una botella para eso). Lo malo es que morir se murio igual :(

Yo creo que habría que regarlo con agua de Lourdes :P

Anónimo dijo...

Coge una botella de agua vacía y llénala con agua del grifo, de una regada para otra. Echas el agua en un balde con la maceta dentro de manera que casi llegue a media maceta y lo dejas que se humedezca totalmente por arriba por empape. Si la tierra se seca, toca regar y si se despega de los bordes, ya te pasaste en dejarlo sin beber. Es bueno echarles agua con un pulverizador por encima si no todos los días, uno sí y otro no. Por las mañanas o por las noches, si lo haces a medio día con el árbol caliente igual te lo cargas. Abono, hay un líquido para disolver en el agua de riego para plantas verdes pero lo mejor son unas bolinas de nitrato, pero procura que no te toque el tronco del árbol que lo matas. Es un mundo lo de los bonsáis. Y ahora que lo recuerdo, fueron los únicos que no se mudaron conmigo. Tengo que ir por ellos.
Hiro.