Testu n"asturiano Democracia y Chávez

Un día de la selmana pasada, un amigu (sí, ye amigu, y de los buenos) llamóme por teléfonu y díxome: "¡Ya sé por qué nun me gusta la democracia!" Enantes de que siguiera, díxe-y: "No, si a mí tampoco nun me gusta. Lo que pasa ye que lo que nun ye democracia gústame menos tovía." (Por si daquién tien curiosidá, el so refugu a la democracia básase en que "nun hai nada más inxusto que tratar igual a los que son diferentes". Sí, ye amigu míu, ¿qué pasa? Anque nun razone bien, anque use cites gastáes.)

Pémeque ya dixe dalguna vegada que nun soporto a Chávez. Pa mí encarna lo peor de la democracia, la demagoxia más faltosa y burra. Y toi contentu porque perdió'l referéndum pa camudar la Constitución de Venezuela. Toi contentu porque paráron-y los pies. Ensin sangre, ensin mentires. Col votu.

Y hai que almitir una cosa. Si llega ganar el "sí", díbamos tar diciendo (yo el primeru) que menudu pucherazu. Pero ganó'l "no"... y díxolo y almitiólo. Neso, hai que decilo bien claro, foi demócrata. Dalguna lleición podemos sacar. Paez mentira que tanta xente'n España siga desllexitimando'l resultáu claru d'unes elleiciones y Chávez, del que yo esperaba cualaquier cosa, lu aceute.

El casu ye que coses como esta namás que pasen nuna democracia. Y por eso, amigu anónimu, a mí nun ye que me guste, pero doi-me cuenta de que ye daqué grande cuandu la dexen funcionar.

Namás espero que haiga poca xente que piense como tú.

3 comentarios:

Hiroshige dijo...

La verdad es que sí que cosas como estas sólo pasan en una democracia, pero yo estaba esperando también el pucherazo. Sin duda este energúmeno no tiene un pelo de tonto. A ver cuál es su próxima cruzada...

darioa dijo...

Um, admitió la derrota con la boca pequeña. Creo que dijo algo como "lo volveré a intentar".

En estas consultas, y en general en cualquier consulta, debería haber un periodo de carencia. Una vez hecha, si se pierde, hasta x años después no se toca el tema.

Hacer una consulta, perderla, y repetir y repetir constantemente hasta que ganes por un voto es una "perversión" de la democracia. Sobre todo si una vez ganada los contrarios no pueden hacer el mismo proceso a la inversa.

Ejemplos de ese tipo a montones. Empezando por las comunidades de vecinos...

Guti dijo...

Puedo contestar a Hiro y a Darío de una tacada :-) Desde luego que no tengo a Chávez por paladín de la democracia, precisamente; de hecho, tiene evidentes antecedentes golpistas. Simplemente, le ha servido de herramienta para llegar al poder, que era lo que quería; si le hubieran servido los tanques, pues seguiría dando sus discursos de uniforme.

Mi opinión sobre el sujeto y su bondad intrínseca no cambia ni un ápice. Pero al fin y al cabo perdió por un 1,5% de diferencia de votos, y tuvo que tragar, y lo que es más importante, aunque sea a regañadientes, lo hizo. Aquí he visto cosas aún peores en políticos que se dicen democráticos...

De cara al futuro, como bien dice Darío, no confío en él. Ya veremos con qué nos sale... Repetir la votación una vez a la semana, por ejmplo.