Testu n"asturiano Va ser verdá que fora Madrid nun hai nada

Preguntándo-y a Esperanza Aguirre, la amiga de los fumaores, por Gallardón (cómo non), dixo daqué que me fizo gracia, pero non por nada rellacionáo con Gallardón:

Todos estamos con Rajoy. Todos queremos que esta moción de censura que los madrileños han hecho a Rodríguez Zapatero con su voto se traduzca en el éxito de Mariano en las próximas generales y que la Presidencia de Zapatero sea una anécdota.


Esperanza diz que:

- Ella ye quién pa saber qué quier decir el votu de los madrileños. Creyíemos que lo que ficieran fora escoyer ente Sebastián y Gallardón, y ente Aguirre y Simancas. Pero agora sabemos que lo que votaben yera una moción de censura contra Zapatero.
(Igual hai que camentar, entós, que lo que ficieron foi escoyer a Gallardón pa presidente'l Gobiernu, ¿nun ye asina, Espe?)

- Pero, penriba too: el votu los madrileños ye abondo pa camentar qu'hebo una moción de censura contra Zapatero. Los demás, sobramos.

Voi parar equí, que con esta señora cualquier día va calentáseme la boca...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

"Igual hai que camentar, entós, que lo que ficieron foi escoyer a Gallardón pa presidente'l Gobiernu, ¿nun ye asina, Espe?"

En la ciudad de Madrid parece ser que "Espe" sacó más votos que Gallardón.Así que ,en todo caso y según tu razonamiento , "Espe" presidenta.

Guti dijo...

Pa mí que no era así la cosa. Pero de todas formas es absurda esta noticia que pongo, porque, una vez más... Gallardón y Aguirre (¡oh, sorpresa!) no se han presentado en las mismas elecciones, así que malamente puede ganar uno a otro. Qué ganas tienen los periodistas (y Aguirre, claro) de sacar de donde no hay...