Testu n"asturiano Apagando

Güey una organización ecoloxista convocó un "apagón" dende les ocho menos cinco a les ocho, pa llamar la atención pol desperdiciu d'enerxía. Yo apagué lo que pude. La xente enseguida tracamundia el tocín cola velocidá, y entamen a dicir que ye una midida inútil, y delles coses más (¡que va caer la red elétrica y que van tener que pasar centrales nucleares a desconexión! ¡Hay que ser atrevíu pa falar de lo que nun se sabe!) Yo ya sé que nun valdrá pa muncho; digo más, tol que apague un fluorescente o una bombilla de baxu consumu y vuelva encendela a los cinco minutos de xuru que va gastar más que si la dexara prendía... Pero esto ye namái una votación. Nun sé si el mi votu val pa muncho o non, pero ye de les poques veces que me dexen decir daqué.

1 comentario:

ROCH dijo...

Normalmente, cuando se nos presentan iniciativas como esa, siempre tendemos a pensar lo mismo. Que como mucho servirá para sentirnos bien nosotros y poco más.

Sin embargo, como estas cosas no solo dependen de nosotros, sino también de los demás, a veces nos equivocamos. Y sino, échale un ojo a este post.

Lo que pasa es que somos tan arrogantes que antes que admitir nuestro egoísmo e indolencia, preferimos creernos que no vale para nada o inventarnos la Biblia en pasta.