Testu n"asturiano ¿Violencia doméstica?

Ayeri un paisanu de Pumarín mató a la muyer y dempués matóse él. Los telediarios falaron del sucesu y dieron númberos de muyeres muertes nesti añu pola violencia doméstica. El asesín yera un vieyu (y digo esa pallabra poniéndo-y tol respetu y grandeza y almiración que tenía que tener) de cuasi noventa años y la muyer taba mala del mal d'Alzheimer. Y entrúgome si eso ye violencia doméstica, si tien daqué que ver colos homes y les muyeres y dominiu y machismu. Entrúgome si nun teníen que cuntalo non como la víctima númberu nosecuántos de la violencia "de xéneru" (que amás tá mal dicho), si nun tendríemos que indignamos contra quien consiente que un paisanu de 90 años tea solu al curiáu d'una enferma d'Alzheimer. Sin nun teníen que cuntalo como una hestoria exemplar d'amor.

3 comentarios:

Tania-chan dijo...

Pues no sé qué decirte, la verdad. Está mal que le dejaran a él al cuidado de esa señora, pero de ahí a llamarlo "historia de amor" cuando la señora ha sido asesinada, hay un trecho.

Anónimo dijo...

Bueno, no sé si es una historia de amor. Conozco muy pocos detalles. Pero desde luego, lo que conozco no me suena como un asesinato.

Claro, partiendo de la base de que personalmente no considero que en todos y cada uno de los casos la muerte a manos de otra persona se pueda calificar de asesinato. Pero es una cuestión bastante delicada :-)

Anónimo dijo...

Nota: No estaban desatendidos. Tenían tres hijos, con sus tres nueras, y al parecer estaban cuidados la mayor parte del tiempo, pero el hombre aprovechó un rato que estuvieron solos. Pero de acuerdo con Guti, no creo que haya sido violencia de género. Como mucho, violencia de generosidad, si se me permite el juego de palabras.