Testu n"asturiano GPS Project

El vienres pasáu fui a ver a GPS Project, nel Tránsito. Tenía munches ganes, porque gracies a Internet ya sabía de qué diba la cosa, pero el direutu ye'l direutu.

GPS Project son tres muyeres, Gema, Puri y Silvia (anque el vienres taben puestes más bien como PSG, como el Paris Saint-Germain) que faen versiones, a voz y guitarra. Dicho asina, igual nun suena mui espectacular. Pero en direuto, sí.

Lo primero, porque son tres voces usáes como hai que usar tres voces: son tres, pero paecen una. Y otres veces, cuandu fai falta, tres. Impresionante.

Lo segundo, porque nun ye una desibición de guitarra, pero podía selo. Una guitarra, delles veces dos, y... tocáes asina, basta. Yo ya conocía a Silvia, d'un cursu de jazz y de vela tocar el baxu nuna audición d'alumnos de la Fundación de Música Moderna d'Avilés. Y ya sabía que curiáu con ella, que muerde.

Lo tercero, pol repertoriu. Lo mesmo toquen Police, que Pedro Guerra, que Queen, que Michael Jackson (non, non Billie Jean que ye tan típico; el Triller, con tres pares de lo que seya).

Lo cuarto, porque nunca vi xente más gamberra y caradura nun escenariu. Vi muncha xente faciendo pose, o siendo borde. Pero GPS nun son el casu; pémeque nun puen evitalo. Tú pasaráslo bien, o no; pero elles... fijo. Y si hai tres músiques pasándolo en grande, pero eso sí, faciendo el trabayu (¡pémeque tocaron más d'hora y media!, y los temas tan rodáos a conciencia) tien que funcionar a la fuercia.

Total, que tienen un talentu escomanáu. ¿Qué podía faltar ellí?

Xente.

Yera ca copa'l rei de fúbol, pero ya acabara (en realidá, GPS Project entamaron ¡una hora! tarde). Y por embargu, anque nun taba vacío, taba lloñe de tar lleno. Si quitabes amigos y familiares, quedábamos media docena persones. Llueu habrá xente que dirá "esta ciudá ta muerta", "la oferta cultural de Madrí ye envidiable"... tontáes.

Ya les almiraba, pero agora más. Y si vuelvo a tener ocasión de veles, ellí taré. Merez la pena.

4 comentarios:

Niña hechicera dijo...

Son muy buenas.Yo he tenido la ocasión de compartir escenario con ellas en un par de ocasiones y las has descrito a la perfección:canallas con talento.


Taba yo pensando que molaría que yos-dedicases un post a cierto duo que tocó en mayo haz unos cuantos viernes en Avilés...asína en plan "desde fuera"...porque qué ye un conciertu si no hay un buen post de Guti detrás ¿¿hay güevos??

:)

Puri (la P :-) dijo...

¡¡¡Mecaaaaaaaaaaaa!!!
Muchas, muchas, muchísimas gracias por esta preciosa entrada!!!
Un besazo!

Guti dijo...

¡Puri! ¡Esto sí que ye un honor!

No hay de qué, de hecho no me explayé nada... Ya me prestaría haber escrito algo precioso, estaría a la altura del chow.

Gracias a ti por pasar por aquí, me hace mucha ilu :-)

Puri dijo...

Un besín!
Con tu permiso lo voy a compartir en nuestro Facebook, que nos prestó muchísimo!!