Testu n"asturiano Relaxin' at Camarillo

Va un par de años que Marco me propuso transcribir esti solu de Joe Pass. Y entamé a trabayar duramente.

El problema ye que ye un solu difícil, y llargu. El amigu Pass toca dos coros de melodía, y lluéu... otros 22 de solo. Ta casi seis minutos y mediu disparando frases increíbles. Así que aquel veranu trabayé, y llegué a la mitá o asina. Lluéu volví delles veces a esi trabayu, pero claro, en cuanto pasa un mes ensin tocalu, escaezo la mayoría y tengo casi que volver a entamar.

Pero esti veranu propúseme terminalu. Tovía nun lu terminé, porque nun me sal bien; porque hai delles partes rápides, complicáes. Encima, entamen a un tempo de 166 la negra, pero pa cuando acaba el solu, ya tan aceleráos a 185 o asina. Pero polo menos sí lu toco enteru, anque seya mal.

Pa la posteridá, y pa alcordame cómo era cuandu vuelva a pasar un mes y nun m'alcuerde, equí ta la grabación. Relaxin' at Camarillo, un tema de Charlie Parker, que Joe Pass grabó nel 1964, me paez, nel discu Joy Spring.

Grabáo cola Eastman AR805CE, amplificáa col Audiobuddy. Soníu montáu con Audacity (yo toi más bien pal canal izquierdu). El vídeo grabóse con una cámara de fotos Canon Powershot A2200 que mos acaben de regalar.

4 comentarios:

Holiday Mist dijo...

Joé Joe!!!! Cómo molaaa!!!
Puedo presumir y presumo de compi,je,je :)

Por cierto...les grabaciones...esti vienres voy recogéles donde el Pibe,aguanta pisáo que te les mando en cuanto les tenga.
;)
Huksz!!

Marta dijo...

Jajaja, me parto con tus notitas en el vídeo. XD Tocas genial, tío, da gusto. Eres un ejemplo de constancia y perseverancia. Tocar la guitarra me parece dificilísimo, y tocarla así más aún. Mi sincera admiración, espero de verdad poder ir algún día a uno de vuestros conciertos. :-)

Guti dijo...

Con las notitas intento recrear el ambiente real de la grabación XD

Gracias por tus ánimos. Sí que creo cada vez más que todo esto es, en gran parte, cuestión de perseverancia, nada más.

Bueno, de perseverancia que te voy a contar a ti... o de admiración.

Mira, ya que lo mencionas, el 22 hay audición de alumnos. Si estuvieras por estos andurriales, y no tuvieras mejor plan (que lo dudo), te cascaría un abrazo en persona, ¡por maja! :-)

Marta dijo...

Si no fuera porque trabajo, iría. Pero estas navidades no tengo ni un día de vacaciones. El 23 aún trabajo, luego me voy a Asturias a pasar la Nochebuena, y el día de Navidad por la tarde de vuelta a Santiago para trabajar el lunes. Como tenemos los plazos de entrega apretadillos... Menos mal que por lo menos el trabajo vale la pena. :D

Tú sigue practicando, que cuando al final consiga ver un concierto vuestro va a haber que hacerte reverencias, o algo. XD

Por cierto, estoy leyendo "Fortunata y Jacinta". Culpa tuya. :D

¡Suerte en esa audición!