Testu n"asturiano Xente anónima (II)

Bueno, paez que tengo el blog abandonáu. O non, porque si comparamos cola media de los blogs que hai perende, el míu tien una actividá frenética.

Tengo un montón de xente más o menos desconocía, que quería colgar equí. Asina que voi poner dalgún, pa ver si daquién que caiga equí por casualidá los va conociendo, o tienen una entrada más nel Google...

Erika Patoka Warford

El otru día falaba de la pantasma del paraísu, y esi canciu inmortal que fizo Jessica Harper. Una canción curtia, pero intensa.

Pues un día di con esta tipa, que fai una versión simple, contenía, y que me gusta casi más que la orixinal, que ya ye decir. Diríase que ye una tipa con personalidá, con una voz orixinal, y que además tien la casa enllena xuguetes :-)

Bueno, lo dicho, un 10. Nun fai falta más que esto.



Hay más coses d'ella en Youtube y equí. El so nome "de guerra" paez que ye Erika Warford.

Danielle Ate the Sandwich

Nun ye una desconocía, tampoco, pero casi. Una moza que toca el ukelele, y el vigulín y delles otres coses, ya ye rareza bastante. Pero el talentu ye raru (anque menos de lo que pensamos).

Nun soi, que se diga, un almiraor de Lady Gaga. Pero cuando una canción la dixiere daquién con gustu, faise hasta soportable. (Cualquiera diría que tengo debilidá poles moces con gafes, o dalgo así. Bueno, la verdá ye que sí.)



Esta muyer tien montones de versiones, y tamién munchos temas propios. Y además ta mui, pero que mui lloca (pero, insisto, con talentu y faciendo música):



Lo dicho, tien milenta vídeos y páxina y demás.

Scott Haskitt

Gústame el jazz porque ye música fecha delantre les tos ñaples. Hai xente que merca milenta pedaleres y aparatos y, al final, lo que hai detrás nun ye ná. Pero hay xente que con dalgún aparatu fai, tamién, música delantre les tos ñaples.

Yo toi acabante de mercar un pedal Boss RC-2 Loop Station (nuna tienda de verdá). Pero fáltenme unes décades pa manexar la cosa como esti puntu. Tola música que suena nel vídeu faise a la vista, nun tien na preparao d'enantes.



Nun ye too pedaleres. Esti tío ye músicu. Un grande.

6 comentarios:

Marta dijo...

Geniales los tres, aunque me ha encantado la primera. ¡Qué voz!

Mars Attacks dijo...

Guti, tampoco te creas demasiado a la Lady Gaga de ahora. Es 99% producto, como le acabó pasando al anteriormente conocido como el anteriormente conocido etc., etc., Prince y que ahora se llama Dannette.

Te pongo un ejemplo bastante "bruto" de cuando ella aún no era ella (aunque apuntaba maneras). Desafina y demás, pero entenderás lo que quiero decir. Que conste que no soy seguidor suyo actual, pero tiene un talento más que sobrado:
http://www.youtube.com/watch?v=_b2C20qN4Ps

Imagínatela con gafas :)

Bonus tracks (si sólo oyes el vídeo, gana :)). Un amigo mío dice que es fan de Gaga sólo cuando se sienta ante el piano:
http://www.youtube.com/watch?v=1nIvymJdjA0
http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4

Guti dijo...

Marta: la verdad es que a mí también me dejó patitieso. No es ningún despliegue técnico, lo suyo, pero... no sé... tiene pegada :-)

Mars: no te creas, yo doy por seguro que esa mujer tiene una cierta personalidad, un cierto talento, se puede decir. Sin embargo... Ya he oído más veces eso de que cuando se deja de cuchufletas y se sienta a cantar y tocar el piano mola mucho...

Y qué quieres que te diga, abunda (ABUNDA) gente que toca mucho mejor, canta mucho mejor y hace las dos cosas juntas mejor. Creo que es básicamente una payasa (y eso no es bueno ni malo, es simplemente un oficio). Musicalmente creo que es tirando a ramplona. Quizás por cuestión de gusto, o de actitud. Pero sí, no negaré que a veces se ve algún destello (en el tercer vídeo, quizás).

Cuando alguien me dice "cuando toca el piano mola", me apetece decirles "joder, pues si quieres música de esa, escucha a la gente que lo hace a tiempo completo, que hay mucha" :-)

Mars Attacks dijo...

Estoy básicamente de acuerdo en todo; los hay que cantan mejor, los hay que tocan mejor, y los hay que componen mejor. Que hagan las tres cosas mejor, no tantas, y juntando eso con el toque de descaro/locura/payasada para dar la nota, ya se cuentan con la palma de la mano. Por eso supongo que triunfa actualmente, y la única pregunta que me hago es si acabará siendo un juguete roto más o evolucionará hacia algo más... interesante.

En cualquier caso, sigue siendo una artista muy lejos de mi playlist :)

darioa dijo...

Viendo al elemento este de la máquina de bucles, que usa la guitarra como percusión, siento escalofríos pensando qué podría haber hecho Peret con semejante tecnología :-)

http://www.youtube.com/watch?v=ht0YLv6ADUQ

Guti dijo...

Sí, da miedo. Peret, armado con eso, podría haber puesto directamente una empresa de demoliciones :-)