Testu n"asturiano Barcelona (3)

Too bien. Ayeri, cena de gala, tremenda, con vistes al puertu y muncha comida y mui buena... Y pa volver... Taxista que mos entruga si sabemos por qué cais hai que dir pal hotel. Desplícamos que ye el so primer día de trabayu. Ye paquistaní, y lleva tres años en Barcelona (fala español perfechamente), y tenía coche y conducía, pero claro, namás pa dir al trabayu. Asina que agora nun sabe perénde anda.

Tien GPS, pero anque-y doi milenta referencies (estaciones de metru, cais, direiciones) de ónde quiero dir, nel GPS nun atopa ná.

Asina que ehí me ves a mí, col mi GPS, diciéndo-y yo perénde tien que dir. Vaya rodeu que me dio... Al final díxe-y que me quitara dalgo de la carrera, claro.

Güey termina la cosa. Espero dormir en mio casa. El añu que vien ye'n Vigo. Veremos...

3 comentarios:

Sergio dijo...

¡ Pasóme a mí idéntico con un bielorrusu en La Coruña fae dos años ! Ja, ja, ja, ja...

Menos mal que entretuvimos el largo viaje charrando, empezando por que le sorprendió que yo supiese que existe un país llamado Bielorrusia y tal y cual, si no menudu aburrimientu :-P

mralbizu dijo...

Santiago. El añu que vien ye'n Santiago ...

Sergio dijo...

¿ Santiago y La Coruña no son lo mismo ? ¡ Ah, no ! Que en el centro de Santiago es aún más difícil aparcar que en el centro de La Coruña, leñe, ya caigo en la diferencia :-P