Texto en español Un periódico pidiendo el voto

Un editorial refleja, digamos, "la opinión de un periódico".

A mi modo de ver, esto de la opinión versus el periodismo es una cuestión muy delicada. Por eso, el editorial que acabo de ver en El Mundo pidiendo el voto para un partido en unas elecciones... me da mucha, mucha vergüenza ajena. Me da igual para qué partido lo pida. El caso es que a veces etiquetamos medios de comunicación según la información que dan, y se puede argüir que es injusto. Pero en este caso, a partir de hoy, ya no. Un periódico se ha retratado totalmente. Y a mi modo de ver eso lo inhabilita como fuente aceptable para muchos, muchos tipos de noticias.

Ya me llegó alguna onda de que algún periódico estadounidense lo había hecho últimamente... Se abre la veda. No sé si esta petición directa de voto es práctica habitual en los periódicos españoles o esta es una excepción, pero lo cierto es que hasta ahora no la había visto; si se ha hecho, no lo sabía.

Y era más feliz no sabiéndolo, la verdad. Qué pena.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Humm, la cosa d'estremar opinión d'información na prensa española d'anguaño ye dalgo que paez escaecíu. La ética periodística, la profesionalidá del periodista, ye dalgo que nun ta nos sos meyores momentos y ehí tienes la prueba. Dicen que'l futuru del periodismu pasa por unos medios enforma ideoloxizaos, como a los entamos del sieglu XX, con una audiencia atomizada y que busca más argumentariu pal alderique de chigre, que información fidedigna, veraz, cola que facese una idea del mundu que mos rodea.
Nun sé. Soi periodista y asturianu. Y soi testigu de cómo la mio profesión s'echa a perder. Igual que'l mio país.