Testu n"asturiano Esposición sobre Shackleton

Delles vegáes me apeteció entrar nel Museu Marítimu de Barcelona, pero de tar ellí, esta sí que entraba. Hai una esposición sobre la espedición del Endurance de Ernest Shackleton.

Ye una pena que la noticia nel periódicu entame con una cosa que ye mui guapa, pero casi de xuru que ye falsa. Tamién lo dicen nel vídeu.

"Se buscan hombres para un viaje peligroso. Sueldo bajo. Frío extremo. Largos meses de oscuridad completa. Peligro constante. No es seguro volver con vida". Con este anuncio, el británico Enrest Shackleton reclutó la tripulación con la que partió rumbo a la Antártida en agosto de 1914, pocos días antes de estallar la I Guerra Mundial.


Polo que yo sabía, tovía naide atopó esi anunciu escritu en sitiu dalu. Espero que eso nun tea na esposición y seya el típicu adornu del periodista (cómo-yos presten estes coses), o tamién pue ser que'l anunciu haiga apaecío últimamente, pero estrañaríame. Encima, dicen que si esi anunciu esistió de verdá, igual fue pa reclutar xente pa la espedición del Nimrod, non la del Endurance. Pero de toes maneres, lo dicho: debe de ser mentira.

Además, el Museu d'Historia Natural, que preparó la esposición, nun pon esa cita nin diz nada d'ella.

Bien me prestaría ver la esposición esta. A ver si la traen pa Oviedo cuando quiten la de Alonso.

2 comentarios:

Fer dijo...

Vi ayer la noticia y acordeme de la charla que diste de cómo defender el PFC con les fotos de la espedición... ¿yera ésta no?

La verdá que yeran unes fotos de dar mieu, vaya pasada.

Hiroshige dijo...

Vaya historia. Me recuerda el famoso cuadro titulado Naufragio del Hoppe, de Friedrich.