Testu n"asturiano Chavez y el rei

Por munches verdáes que digas, si les dices como un fatu, lo que paeces, y lo que yes, ye un fatu. Eso val pa Chavez y pa Ortega.

Chavez interrumpía a Zapatero, y el rei interrumpió a Chavez y a Zapatero, que ya se defendía bien solu.

Agora faen por pintanos lo del Rei como un gran xestu, pero non; foi una patochada. Cuandu se entruga pa qué tenemos rei, hai quien diz que pa representamos. Pues esi trabayu, polo menos, tenía que facelu hasta que suene el turullu, y si lo dexa a medies o lo fai mal, pues que nun-y paguen el xornal. Pídese-y que faiga pocoñines coses; podía, eses poques, faceles bien.

Lo de que Chavez ye amigu de Zapatero paezme una tontería mayúscula. Nesta estaya nun hai amigos, hai namás intereses. Quitando a Aznar y a Bush, que esos sí son amigos, ¿non?

Zapatero foi el únicu un poquiñín razonable, anque nun sobrara que fora más firme col usu de la pallabra y que-y pidiera a Chavez que esperara al final como esperaron los demás cuandu faló (o como queramos decilo) él. Pero el nuesu rei nun-y dio nin tiempu.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

No no que dices!! El rey estuvo correcto y supo poner las cosas en su sitio y la culpa de que Chavez sea un energumeno es de Zapatero.
La lavadora se me ha estropeado y Zapatero tiene la culpa.
...
En fin...asi va el mundo...

Anónimo dijo...

El rey estuvo en su sitio... ¿Quien puso al rey en el sitio que esta? ¿Por qué me representa si nadie le ha votado?

Yo creo que el rey era el unico que no estuvo en su sitio en esa reunion. Ni el sitio ni la forma adecuada.

Democracia ya, moarquia abajo.