Testu n"asturiano Blogs controláos por... periodistas

Vivir pa ver.

Otra vegada, he comentar una noticia fiándome de los periodistas. Si ye verdá lo que dicen, el gobiernu italianu quier facer una llei que fuercie a los autores de blogs a apuntase nun rexistru, a tener detrás una empresa editorial y a pagar un impuestu.

Ye una tontada tan astronómica que tien que ser mentira. Pero si ye verdá, nun ye namás una tontada. Ye un atentáu contra la llibertá d'espresión que ta recoyía en cualisquier códigu moral que se precie. Paezme motivu lo bastante grave pa pedir la dimisión de un gobiernu dafechu. Nun desaxero.

Aparte de que diba tener gracia que los periodistas controlaran los blogs... cuandu ye al revés, gracies a los blogs (a dellos blogs, nun falo d'esti) sabemos cuála ye la verdá y cuándo los periodistas faen el tonto.

No, nun pueo creelo. Tien que ser mentira.

EDITO: Esta ye la llei. Pero nun sé bastante d'italiano nin de drechu pa saber qué ye verdá y qué non. Tien mala pinta, eso sí.

1 comentario:

Miguel Herrero dijo...

Me sale desde el párrafo que empieza por "Aparte" hasta el final repetido dos veces :S

Respecto al post en sí, van apañaos, ¿y si haces el blog en el extranjero? aunque es verdad que hay lugares en los que obligan a poner tus datos reales en determinados casos (como el Impressum en alemania, creo, aunque no estoy muy puesto en el tema).