Testu n"asturiano JENUI 2007, día 2

Ayer pela nueche (anque yera de día, pero vamos, que foi dempués de les sesiones de la tarde) visita turística por Teruel y cena en el campus. Menuda fartura. Nun va ser too trabayar...

Ya fice la mi presentación, y paez que-yos prestó. Hebo entrugues enforma, y dempués tuve de alderique con Rosalía Peña sobre el problema, que tien ún semeyu.

Vi delles presentaciones que me gustaron, y con idegues interesantes. Por exemplu, xente de Canarias que tien automatizá la corrección de práctiques de programación :-) (non al 100%, claro, pero munches coses). Teníemos que pensar en iguar nosotros daqué semeyo (anque da muncho trabayu pa echalo a andar, claro).

Además, fai un momento atopé y saludé a Javier Tuya, que ta perequí pa participar nuna mesa reonda (nun lo sabía).

Total, que equí seguimos. A ver a qué hora marcho mañana, porque voy tardar en aportar a Asturies... Quédenme kilómetros pa fartucame. Pero el MP3 ye un gran inventu. El mi coche nun tien, pero tengo un gadget que ensin ser mui modernu ye xenial: una cinta de la que sal un cable con un jack de 3,5 mm. Enchufes el cable al reproductor de MP3, metes la cinta nel radiocasete, y pues oyir el MP3 nel coche. Grandes inventos de la humanidá. Asina los kilómetros son más entreteníos, y como voi solu, pueo echar un cantar cuando me apetez.

2 comentarios:

Hiroshige dijo...

Por lo menos pillarás la cosa un poco nublada por la meseta, que si no, como para cocer en el coche. Buen viaje de vuelta :-)

Guti dijo...

Muchas gracias. A ver si hay alguna nubecilla, sí :-)