Testu n"asturiano Mercando'n Amazon

Güey nun foru daquién entrugó qué tal yera eso de comprar por Amazon, y entós entróme la curiosidá y diome por buscar a ver si podía vese qué-yos merqué yo a estos.

Y lo que merqué foron cinco discos. Así que voi poner equí la información, pa que con ella puedan facer estudios de mercáu les empreses eses que nos xixilen pa ver qué compramos, y dónde, y qué mos gusta y mos dexa de gustar. Nun teis enfotáos nel spyware, que nun fai falta: estes son les mis compres n'Amazon (la fecha ye de cuando fice la compra, non cuándo se asoleyó'l discu).

Portada de Phantom of the ParadiseXunetu 1998 - BSO de Phantom of the Paradise. Esti discu busquélu en toles les tiendes que me dio tiempu (grandes: Virgin, HMV) cuandu fui a Londres en 1995. Y nun hebo manera. Nun lu teníen (anque tuviéranlu enantes, taba agotáu). Un día diome por mirar n'Amazon, teníenlu y dixe: "Esta ye la mía". Una película que me marcó, y una banda sonora xenial.
Portada de Candyfloss and MedicineFebreru 1999 - Candyfloss and Medicine (Eddi Reader). La cantante de Fairground Attraction sacó discos ella sola, que son bien guapos. Nun tienen el mismu swing que lo que fizo en The first of a million kisses, pero merez la pena escuchalos.
Portada de Great ExpectationsMayu 1999 - BSO de Great Expectations. Nun m'alcuerdo agora mesmo qué cancios me llamaron la atención cuandu vi esta película, pero la banda sonora gustóme en xeneral, y apetecióme.
Portada de JerusalemPayares 1999 - Jerusalem (Alpha Blondy and The Wailers). Un grupu de reggae. Conocílos por unos amigos franceses cuandu veraneaba en Salas de gua.he, y entrome de sutrucu el rixu por mercar el discu y volver a oyir Kanashnikov Love o Boulevard de la mort o aquello (en francés) de Trabayar ye mui duro, y robar nun ne bueno, y pedir llimosna ye daqué que nun quiero facer más. Qué grandes.
Portada de Silk CitySetiembre 2004 - Silk City (Barry Mitterhoff). A esti vilu tocar nel institutu de Mieres, xunto a Toni Trischka, y quedé ablucáu (polos dos y polos que veníen con ellos). El grupu facía una triba de bluegrass, anque Mitterhoff fai otres coses; ente elles, polo visto, tamién música klezmer. Silk City ye un discu perguapu. Compráralu enantes, pero nun sé cómo, perdiose. Asina que comprélu otra vez. (De Tony, quiciabes el meyor banjista del mundu, tamién mercara el discu, A robot plane flies over Arkansas, pero nun lu perdí).

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Me parece fatal que uses la "lengua" asturiana en tu blog, ademas es una falta de respeto e insulto para todos los que entran aqui y no comulgan con tu ideología barata filoaberchale. Deberías de tomar nota de unos apuntes de gente bastante mas preparada que tú y en mejores cargos:

-El asturiano no se puede potenciar porque puede ser un elemento que va a generar un discurso subversivo e identitario nacional en la región.


-El asturiano NO ES UNA LENGUA, hablando jurídicamente, aunque algunos la denominemos "lengua asturiana" (igual que cantamos el asturias patria querida, y asturias no es patria ni es nada, solo es una denominacion para andar por casa), por lo que no genera derechos y no es por tanto ridiculo querer hacerla oficial.

-Asturias es una sociedad castellano hablante, el 100% de asturianos hablan y escriben castellano.

Te invito a saber quien es el autor de estos comentarios (que tiene infinita más autoridad que tu), y cuando lo sepas que salgas a la calle y aceptes la realidad, las urnas han hablado hace escasos días, los asturianos NO QUEREMOS imposiciones, no queremos convertir esta region en un pais vasco ni "lenguas" inventadas para que cuatro vivan del cuento y de la imposición.

Fer dijo...

Bueno ná...