Testu n"asturiano Héroes y toreros

Esto que apaez nesta semeya, ¿yera necesario?

¿Ye artístico?



Diz que nun-y guarda rencor al toru. Taría guapo que-y guardara rencor a un bichu irracional al que garraron, subieron nun camión pola fuercia y sacaron a la plaza a que él-y clavara fierros nel llombu.

Si quies ver qué pasó pa que esi home tenga la cara asina, pues ver equí unes semeyes, pero namás si te gustan la sangre, la crueldá y los globos oculares, y tienes estómadu poco sensible. Aviso.

Voy poner namás la primera semeya, enantes de que el toru lu garrara:



Insisto: ¿ye necesario? ¿Ye artístico? ¿Ye too esto un bien d'interés cultural?

Y entós, daquién llama a esti home héroe. "Retrato de un héroe", diz. El que lo diz ye críticu taurín. Pero eso sí, diz que nun pudo ver les imáxenes otra vez. Pero ¿nun-y paecen bastante les imáxenes habituales? Esi señor tan sensible aplaude cuando ve esto:





Si la cosa hubiera parao ehí, taría encantáu comentando la xugada. Acabó d'otra manera, y entos usa palabres como "brutal", "estallido", "horror".

A mí, les semeyes que punxe, paécenme un estallido brutal de horror.

1 comentario:

Niña hechicera dijo...

Esta mañana tuve clase con tres adultos y salió el tema de la comida internacional,tipos y preferencias y bla,bla..
Total que uno de ellos menciona,bytheway,la matanza del cerdo en su aldea natal y los procedimientos "menos dolorosos" que conocía para matar al animal.
Hablamos de cómo se mataba entonces y cómo se mata ahora y aunque reconoció haber matado alguno también lamentaba lo desagradable que resultaba y que se alegraba de que a día de hoy,existiesen métodos mucho menos crueles que el tajo directo al corazón de los matarifes rurales de to la vida...(en fin)
Total que me da por decir a mí "at least,while you were killing the poor pig nobody would be clapping or asking for its ears..."
Joéeeeeeee!!!!!! Pa qué habré dicho nada!!!!
resultó que uno de los otros dos ye taurino y defensor del arte y la tradición y la madre que lo parió.....la que liamos......!!!!

Pues eso.
que digo yo que una cosa es matar pa comer y sintiéndolo mucho y otra bien distinta matar ppr arte o tradición sin sentir-presumo- más que la adrenalina de que te tiren les oreyes o el rabu de un probe animal.
En cuanto a lo de los toreros,soy muy simple y muy franca:que se jodan,esos no me dan ninguna pena,y como dice el Juselín,en dos palabras: nin guna.