Texto en español Es idiota

Hace un tiempo dije que se le iba un poco la pinza.

Hoy ya pienso otra cosa. Pienso que se ha vuelto idiota. Pero un idiota redomado.

Ahora que tantos filisteos, con severas razones médicas o simplemente con el resentido afán de fastidiar los deleites ajenos, nos detallan los atroces daños causados por el tabaco a la salud de quien fuma y de quien le ve fumar de cerca, [...]


No me gusta llamar idiota a alguien. Pero si este me llama filisteo, resentido, y dice que mi afán es fastidiar los deleites ajenos, puedo pensar de él varias cosas. La más amable de ellas es que es imbécil y por eso dice lo que dice y no hay que tenérselo en cuenta.

Así que seamos amables, y atribuyámoslo a la imbecilidad.

6 comentarios:

Niña hechicera dijo...

Va ser que el talento va intrínsecamnete relacionado con el tabaco....¡¡¡y voy yo y lo dejo!!
¿¿qué será de mí??

Lo del chupachús,ya puestos a solar sandeces,sería muy discutible también...que le pregunten a Kojak,o qué??

Flipa,tú.

:)

Guti dijo...

Bueno, entre sus argumentos de chichinabo está ese de cuántas grandes páginas se han escrito "gracias al tabaco" (es un argumento que usa también para su defensa del toreo).

Se le olvida cuántas grandes páginas NO se han escrito por culpa del tabaco (puestos a decir sandeces).

O cuántas grandes páginas se han escrito gracias a la esclavitud (La cabaña del tío Tom, Raíces), la pobreza (El lazarillo de Tormes), el asesinato (todo Agata Christie, casi todo Conan Doyle) o la tortura (Solzhenitsin, Primo Levi). La lista sería inacabable. Pero que se vaya él al Gulag si quiere.

mralbizu dijo...

Además de imbécil, indocumentado:
"... Lo cual demuestra, si falta hiciere, que son más peligrosos los pasos de cebra que los pitillos."

El "sospechoso" diario ABC (es lo primero que me sale en google), escribía en 2009:
"En nuestro país mueren cada año cerca de 50.000 personas por enfermedades derivadas del consumo de tabaco, una cifra mayor que el conjunto de fallecidos por accidentes de tráfico y consumo de drogas ilegales."

En cualquier caso, no creo que ninguno de los genios de los que habla en su artículo se dedicaran a escribir en sitios públicos, si no más bien en la tranquilidad de sus casas, donde, hasta donde yo sé, nadie les impide fumar.

Anónimo dijo...

Fumar pue ser malo pa la salú y como tolo malo pa la salú tien de tar prohibido si afecta a terceros.
Lo que yá nun tengo tan claro ye que, como si fuere idiota, tengan que dicime lo que quiero pa la mio salú. Una cosa ye la recomendación y otra la imposición.
Yo fumo y yá sé que nun ye bueno pal mio cuerpu, pero lo que faigo col mio cuerpu decídolo yo, nun me lo deciden los demás, igual que yo nun decido la salú de los demás.
Por eso la llei en vigor ye una chorrada, porque'l dueñu del establecimientu ye'l que tien derechu a decidir qué se fae nel so negociu, llegal per otru llau, y non los usuarios. Ye un negociu priváu, non públicu, nun escaezamos esti pequeñu detalle.
Lo llamativo ye que lo más público que hai, la cai, llugar nel que'l gobiernu tien postestá total, permite fumar, pero non metese en cuerpu coca. La llei regula lo privao y dexa lo público (a nun ser que eso público seya sitiu cerráu). Llamativo.
Per otru llau, coincido con Guti. Que se ficieren grandes obres gracies al tabacu nun ye defensa de nada. Hai munchu arte fechu dende grandes aberraciones.

Guti dijo...

Anónimo: fuma tolo que quieras. Defiendo el drechu a fumar. Fin d'esa parte.

Un bar nun ye tan privau como dices. El dueñu nun pue decidir cómo refrixera los alimentos, nin si condimenta con salmonela o non, nin si desratiza o non. Si nun cumple unes normes, se-y cierra. Fin.

Per otru llau, nun se pue mexar enriba de naide, nin siquiera dientro un bar. Nun se pué, y naide lo fai.

Esta llei nun tenía que facer falta. Pero faila, porque los fumaores la pidieron. Ta ehí porque quixeron ellos. Ah, y non, non acepto que si ún prende un pitu y echa el humo a los demás, tengan que ser los demás los que se planteguen marchar o escoyer un sitiu onde tar. No, home, non. Que marche el que lu prende, y que busque él el sitiu y la manera de ser consecuente colos sos gustos y decisiones.

La coca ye otru tema de debate. Pero ya te digo de entrada que yo llevo trenta años naguando por esta llei, pero si el tabacu se esnifara, nun me importaría un ren: que esnifen hasta que-ys estalle el rabu :-) Lo que nun pue ser ye que esnife yo, que nun quiero.

Guti dijo...

Olvidábaseme otru comentariu. Lo que me molesta de Savater nun ye tanto que-y paezan enquivocáos los nuesos argumentos o non, sinon que nos atribuya eses motivaciones y nun vea más allá de les ñaples. Los que llevamos años aguantando marea nunca diximos que los fumaores prendieran el pitu con ánimu de jodenos, anque mos jodieran. Así que agora Savater paezme un sinvergüenza, por responder d'esta manera, y un zoquete, porque tantos años estudiando ética y agora demuestra que nun sabe nin los fundamentos.