Texto en español Venganza infinita

El Ministro de Fomento dice (se puede ver el vídeo aquí):

La paciencia del Ministerio de Fomento es infinita. Pero se nos está acabando la paciencia.


Sic. George Cantor se quedaría boquiabierto con este nuevo descubrimiento. Para que digan que no es un ministro capaz; puede terminar el infinito.

Luego, los periodistas entrecomillan sus palabras, pero de un montón de maneras diferentes, que no coinciden con lo que ha dicho. No sé qué precisión o qué oficio podemos esperar de una clase periodística que no es capaz... de repetir literamente palabras.

Y luego, el ministro se va, cual emperador romano, a ver un espectáculo en el que en un anfiteatro, sobre la arena, se despedaza vivo a un animal, se le clavan cosas, se le arrancan trozos de piel. No va sólo a verlo, sino a "apoyarlo".

Algo hemos hecho en alguna vida anterior.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

MARCOS VAYA URE. Un comertariu volao. Mango'l testu tuyu y darréu lo que me produz lleelo:
-----
Sic. George Cantor se quedaría boquiabierto con este nuevo descubrimiento. Para que digan que no es un ministro capaz; puede terminar el infinito.

>>> Pa ser ministru nun fai falta oposición, concursu de méritos o tar estudiáu. Abasta ser español, mayor d'edá y nun tener torgaos los derechos de sufraxu activu y pasivu. Por eso los incompetentes s'ocupen de la política.

Luego, los periodistas entrecomillan sus palabras, pero de un montón de maneras diferentes, que no coinciden con lo que ha dicho. No sé qué precisión o qué oficio podemos esperar de una clase periodística que no es capaz... de repetir literamente palabras.

>> Eso de "clase" suena a lo que ye, aristocracia y estamentalismu. Clase política, clase periodista... La revolución francesa solo camudó la tortiella o punxo corrées nueves a pescuezos vieyos. Sicasí, acordio contigo que los "perilistos" solo son aspirantes a escribidores. Pa la gandaya que formen nun fai falta carrera universitario

Y luego, el ministro se va, cual emperador romano, a ver un espectáculo en el que en un anfiteatro, sobre la arena, se despedaza vivo a un animal, se le clavan cosas, se le arrancan trozos de piel. No va sólo a verlo, sino a "apoyarlo".

>> Ya se que fuñe a munchos una cosa que se llama "llibertá". Erich Fromm falaba del "Mieu a la Llibertá" y ye verdá: munchos presuntos demócrates tienen "paura" a que un ciudadanu quiera, n'usu d'esa llibertá, dir ver una corrida de toros. Esos "defensores" de los animales, por embargu, nun defenden la vida de los otros animales, lo que se comen tolos díes, esi interminable calce de sangre que sal de mataderos y estocinaores. Ye la hipocresía de nun ver nun "palito" de merluza de Findus el dolor del pexe afogáu n'aire. Pero, claro, ye mui pecadoso l'arte taurinu porque, sí, amigu, ello ye arte PERO, primero de too, ye LLIBERTÁ. Claro que, respetar la llibertá de los otros ye h.odío cuando nun concasa cola d'ún.... Lo entiendo, manín

Algo hemos hecho en alguna vida anterior.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Guti dijo...

Vaya Ure: toi d'alcuerdu, menos no de los toros, claro tá :-)

Ye cenciellamente mentira que el que defiende al toro nun defienda a otros animales. Si lo dices por mí, nun me val que se mate a un animal de cualaquier manera, y ta reguláo cómo pue facese y cómo non, y si nun lo ta, tien que regulase. Hala, una acusación menos.

La to filosofía de la llibertá abúltame que ye un inventu tuyu; que los toros molesten porque seyan un exerciciu de llibertá. Si me despliques de ónde sacaste eso, igual podemos falar d'ello.

Si quies decime que ye un actu de llibertá garrar a un perru y aserrái les pates a lo vivo, pues non, non ye un actu de llibertá: ye un crimen. Non por creencies relixoses, non por nacionalismu, non por gustos personales, non porque me moleste la llibertá del dueñu de serrar al perru. Me tira del pijo el gustu del dueñu.

Si me dices que nun defiendo la tauromaquia porque non me gusta, tas enquivocáu. Defiendo la llibertá pa facer delles coses que nun tengo pensao practicar de momentu: el puenting, tomar drogues, la eutanasia activa, el matrimoniu homosexual, los deportes de riesgu, comprar cuadros de Warhol, fumar, el sadomaso, rezar, xugar al rol, dir a ver a la Pantoja.

Y al contrario, gústame abondo el heavy metal, pero defiendo... que nun se puea poner al altu la lleva si hai vecinos.

Nun me vengas a mezclar la llibertá, que vas acabar paeciendo al fatu de Savater con argumentos que nun se sostienen. Ye muncho más simple: divertise garrando a un xatu y clavándo-y banderilles será divertío, será arte, pero el que lo vea así que faiga arte col so prepuciu, que ehí sí me tendrás aplaudiendo y diciéndo-y "ole", y eso sí ye llibertá de la buena. La que nun consiste en torturar a terceros.

Anónimo dijo...

>>> Ye branu y toi revolviku. Dafechu que yes mozu, lo cualo nun ye malo nin ye bono, pero sí una enfermedá que cura’l tiempu :) Vamos ver lo que dicis.

La to filosofía de la llibertá abúltame que ye un inventu tuyu; que los toros molesten porque seyan un exerciciu de llibertá. Si me despliques de ónde sacaste eso, igual podemos falar d'ello.

>>> Ye difícil falar con quien tracamundia conceutos. Primero de too deberíes saber que la llibertá nun ye una filosofía, ye un drechu que llamen fundamental porque asina vien recoyío na Declaración Universal de Drechos Humanos (tornada al asturiano polos mozos de Conceyu Bable en 1976. Inda más, tamién ta recoyío na Consti españolo del 1979. Filosofía ye pallabra que significa “amor pola sabencia” asina que mira lo que quies dicir porque talo como fales, asina amueses el tipu mueble que tienes na cabeza.
Sicasí, como veo que vas ofendete, t’esclario que la llibertá ye conceutu tan ampliu y llibre que inclui la posiblilidá de ñegar la llibertá, cosa que fain munchos. En cuanto a lo de los toros ello nun ye más qu’un síntoma. Se trata d’un paradigma. Deberíes consultar lo que significa “paradigma” pero asumiento que lo sabes, lo de ñegar un comportamientu, una cultura, un arte, una fala... lo de ñegar dalgo porque nun ta acordies col pensamientu (bien o mal intencionao) de quien establez o afita aquello que ye bono o ye malo, digo, esi ñegar, formando parte de la llibertá, persigue acurtiala, sometela y, a la llarga, ñegala. La historia ta enllena d’esi comportamientu. Resulta que ye malo adorar a un dios y te llamen paganu y pueque te maten. Que perteneces a un pueblu impíu, y te maten o destierren. Que fales una llingua dixebrao de la que ye oficial, y te persiguin. Que te gusta la folixa taurino, y te la quiten... Unos maestros, non por únicos sinón polo cercano no temporal pa con nos, los nazional-socialistes alemanes, definieron lo bono y lo malo y criaron un sistema de castes y estocine mui eficaz, acordies col enfotu de facer un home nuevu, neto que fexo’l marxismu. La idea yera bona pero la práctica de facer l’home bono acabó mui mal pa los xitanos, polacos, rusos, epañoles republicanos, minusválidos alemanes, eslavos en xeneral y, tachaaannnn, xudíos. Y ye que la llibertá nun ye, solo, un conceutu abstractu. Lo ye cuando se valora pero se sufre cuando encarna nel mundu real y, curiosmamente, cuando descubres que nun la tienes. Si la tienes nun la ves, nun la sientes, nin güel nin se oye pero ta aende. Cuando la pierdes la cosa va pior. Y nun falo de la llibertá de movimientu sinón de la llibertá “sensu lato”. Poro, nunca nun habrá llibertá abondo.

En fin, veo que tienes pre-xuicios, o sía, xuicios previos. Yo me cuido de desvalorar a los demás porque nun piensen como yo. Diba ser bono pa ti non xulgar a los otros, nin calificalos tan allegremente, nin faltar a respetu. Eso que dicis de Savater ye mui sintomáticu. Pueque nun me preste esi paisanu pero ello nun me lleva a faltar al respetu. Esi paisanu de xuro que ta mui estudiáu y de xuro que fala con argumentos, y de xuro que, primero de too, ye persona y darréu d’ello tien idées. Claro que eso nada ye cuando un xuntalletres con cuatru idées emprestaes define lo bono y lo malo. Nel fondu Francu vivie en caún d’esos definidores de la verdá, de lo bono y lo malo, nesos nazionalistes de dixebrao pelax y ideoloxía parasitario.

Digo amor y digo llibertá....

Guti dijo...

Anónimo: que nun te pruya, nun m'ofendes.

Filosofía ye lo que dices, y tamién "Manera de pensar o de ver las cosas", nel DRAE. El de la ALLA nun recueye esa acepción, pero la tuya tampoco. Si quies, dime que cometí un castellanismu, pero sé lo que ye la filosofía. Gracies.

Asina que vas enseñame a respetar y a non tener prexuicios... pero vas enseñámelo con paternalismu, diciendo que nun sé lo que ye la filosofía, nin un paradigma, dando por xuro que aínda he curame de ser xoven (¡too ye relativo!), que los muebles de la mi cabeza han tar nunsecómo... Que critico a Savater porque nun piensa como yo (non porque nun tenga razón), y que tengo cuatro idegues emprestáes, que en mí viven Franco, nunsecuántos nazis y una ideoloxía parasitaria (y yo ensin cobra-yos alquiler...)

Voi facer por ser curtiu.

Cola to filosofía (¡sí!) de la llibertá, esa Declaración de Drechos Humanos que cites recorta les llibertaes, porque el artículo 4 prohibe el esclavismu, el 5 les tortures, el 9 les detenciones o destierros inxustificáos, el 11 les lleis retroactives. Y asina los demás.

Si quies, filosofamos (¡sí!, según el DRAE) sobre el recorte de llibertáes que ye la Declaración. A mí abúltame una perda de tiempu, pero en fin.

Toles lleis, xustes o no, "coarten la llibertá". Circular pola drecha nes carreteres "coarta la llibertá". La cuestión ye simple: si un paisanu-y sierra les pates al so perru, o-y pega fuéu pa divertise, ¿ye un comportamientu que hai que proscribir, o non? Dime qué te paez, si sí o si non.

Alrodiu Savater: de Savater lleí un par de llibros con interés y preste, y lleí con toa atención toles columnes d'él que atopé. Y cuandu fala de tabacu, o fala de toros, nun diz namás que sandeces. Nun les llamo sandeces porque seyan distintes a la mi opinión; llámo-yoslo porque nun tienen llóxica y son contradictories colo que predica cuandu fala d'otres coses. Ni más ni menos.

Por cierto, que los toreros toreen faciendo figurines col capote ensin clavar ná, y que maten al toro (si hai que matalu) de manera rápida ya indolora, y verás qué rápido dexa d'importame lo que faen los taurinos. Pero sigo pensando que diba ser muncho más interesante y artístico lo del prepuciu.

Marta dijo...

Estoy bastante cansada de que se compare matar a un animal por diversión y en medio de un sufrimiento atroz y de vítores, con matar a un animal de forma rápida para comer.

También me cansa la gente que condena el maltrato a un animal a menos que se haga delante de mucha gente y a menudo. Entonces mola.

Yo tengo gatos. Los gatos son carnívoros estrictos, por lo cual TIENEN que comer carne. Es imposible que, gustándome los gatos, esté en contra de consumir carne. Mis gatos necesitan carne animal para comer. Y si digo mis gatos, digo todos los animales carnívoros. Yo soy omnívora y no veo por qué habría de privarme de consumir carne. No me considero con más ni con menos derecho que mis gatos para eso.

Ahora bien, no me gusta ver sufrir a un animal. Quiero y lucharé para que se les mate sin dolor y sin que tengan una vida perra en granjas, hacinados y en condiciones lamentables. Lo triste es que hay un largo camino que recorrer aquí, y lo bueno es que se ha avanzado un pequeño pasito con la prohibición de las lidias en Cataluña.

Guti dijo...

Marta: amén.

Me cabrea lo de ¿y los mataderos? tanto como lo de ¿y los coches? cuando se habla del tabaco.