Testu n"asturiano En resumen

En resumen, que pasaron les JENUI.

Que pasó tamién el VII Seminariu d'Improvisación de Siero, y conocí a Jokin o a Esther, y torné a ver a Marisa, Mónica o Rodrigo.

Que encerráu nun sitiu y nel otru pasó un cachu de les mis vacaciones, más liáu y ocupáu y desconeutáu que si tuviera trabayando.

Que toqué el vienres pasáu cola big band d'alumnos, dirixía por Jose Gallardo, Harlem Nocturne, Georgia On My Mind y Basin Street Blues. Que deprendí a tocar con una orquesta d'eses (onde la guitarra malapenes se siente), a usar voicings de tres notes, y hube de lleer una partitura pa trompeta... y conseguílo, yo que malapenes sé lleer música.

Que tamién el vienres toqué na jam session nel Danny's Jazz, temas que nun conocía (Equinoxe), otros en tonos que nun sabía, otros cola partitura en Eb... un xaréu, pero nun salí malparáu. Que lluéu tocaron los profesores y... Jose Gallardo, José Ramón Feito, Marco Martínez, Horacio García, Mapi Quintana y ayudólos Moragas na batería. Nun voi decir ná, namás que foi ún de los meyores conciertos que vi en mi vida.

Que al final España ganó el mundial. Y que Telecinco tuvo el so besu (ni que fora cosa de guionistas). ¿Qué fice? Evitar toes les imáxenes y noticies de celebraciones y peyeyáes, y quedame namás cola alegría de Del Bosque, Iniesta, Casillas, y tola demás xente que me abulta que son xente racional y decente. Sobre too, Del Bosque. A la salú del zopencu d'Hortaleza.

Como tuve liáu, y me quedé colo positivo, nun fue tan mal la cosa.

No hay comentarios: