Testu n"asturiano ¿Ónde ta Amnistía Internacional?

Digo, pa defender a los probes militantes y cargos del PP, que tan perseguíos nun estáu policial que ni Stalin, oye. Primero aquella tremenda detención ilegal a militantes del PP que nun-y ficieron nada a Bono (nes semeyes taben cantándo-y una canción de bienvenida), y agora llevar a los deteníos con esposes; ónde se vio. Ni les tortures de Pinochet, vamos.

Falando más en serio: nun sé si esa manera d'esposar a los deteníos ye habitual o non, nin sé si el tratu foi tan vexatoriu como dicen. Yo nun reparara nello. Pero supongo que eso pue verificase, aparte de lo que cacareen unos y otros. La Policía ta farta de facer esti trabayu, y sabrá cómo se fai de cutio. Así que pue aclarase falando colos polícías.

Agora, a lo que voy yo, y pa lo que quiero aclaraciones, ye si el delegáu del gobiernu tien ente les sos competencies decir si hai que esposar a un deteníu o non. Dicen, defendiéndose de les acusaciones del PP, que él dio la orden de nun esposar a los deteníos pero desobedeciéron-lu. Y yo nun entiendo qué pinta un delegáu diciendo que nun esposen a daquién. Si la policía camienta que nun fai falta, nun los esposará, y si camienta que sí, fadrálo. Nun sé a qué obedez esi tratu de favor.

Así que a mí preocúpame saber si el delegáu del gobiernu pue intervenir nes detenciones d'esa manera. El so argumentu non me paez una defensa, sinon lo contrario. ¿Dalgún policía na sala?

No hay comentarios: