Testu n"asturiano El mi romance col saxu

Facía tiempu que namás grababa colos mis collacios y nun facía una de les mis chorráes solu, y güey tuve probando a grabar el saxu. Así que enredando púnxeme a grabar un canciu que nun tocara enantes, pero que siempre me prestó abondo: My Romance. Siempres me gustó enforma la versión de Ella Fitzgerald, y la de Tuck and Patti. Así que equí ta la mi merduca.

Como nun sé tocar el saxu, poco más pueo facer que presentar la melodía, remotamente semeya a lo que tenía que ser (y además ta grabáo en dos o tres cachos). Pero de eso se trata, de un entretenimientu.

El mi saxu, por cierto, ye un Dolnet, fechu'n París, y paez un modelu Bel Air, anque nun trai el nome en sitiu dalu. Pero poles semeyes que vi perehí, si nun ye Bel Air poco-y falta. Tovía nun hai manera de poner semeyes... Cuando-ys dé la gana arreglalo, he acordame de colgales.

Pues la grabación ta equí:

My Romance [MP3, 2,9 MB]. Grabáo'n Uviéu, 1-2-2008. Guitarra Fender Stratocaster, amplificaor Roland MicroCube, micrófonu pa PC ensin marca, saxo altu Dolnet, Audacity 1.2.3.

3 comentarios:

Miguel Herrero dijo...

¡Una preciosidad!

Suenan un poco desafinados en los tonos más altos. Pero el saxo suena con mucha intensidad. Evidentemente, se nota que falta práctica, pero eso tiene arreglo :)

Ya has grabado unos cuantos emepetreses ¿no?

Anónimo dijo...

Muy buena Guti, ahora, ¿pa cuando una con el vigulín?
salensez@gmail.com

Guti dijo...

Gracias, Miguel. La canción, como tal, es preciosa, sí :-) El desafine abunda.. ejem... digamos que es uno de los rasgos peculiares de mi personalísimo estilo de tocar el saxofón :-) Lo de la intensidad sí, aunque hay algo de problema, porque no consigo dar notas suaves. Probablemente culpa mía, o será cosa de probar con otra caña a ver...

Rumbonín: lo del vigulín tamién taría bien, pero sé tocar tovía menos que con el saxo, así que... ta too dicho... Aparte de que tengo el arco averiáu. Voi tener que poneme a arreglalu tamién...